Rok szkolny 2020/2021
czerwiec 2021
KARTKI Z ISKIERKAMI EMOCJI
Klasa 2b wzięła udział w wiosennej edycji wymiany pocztówkowej organizowanej w ramach projektu edukacyjnego Emocja. W ramach wymiany pocztówkowej ponownie nawiązaliśmy współpracę ze Szkołą Podstawową nr 1, im. Świętego Józefa w Kaszowie.
Udział w projekcie oprócz aspektów emocjonalnych miał również aspekty edukacyjne. Uczniowie ćwiczą pisanie życzeń, listów oraz uczą się podtrzymywania tradycji wysyłania korespondencji pocztą. Jest to bardzo ważne w czasach, gdzie często ludzie komunikują się za pomocą sms bądź e-maile.Tworzenie kartek dla naszych kolegów sprawiło nam dużo radości. Dołożyliśmy dużo starań, by kartki były piękne i aby spodobały się naszympartnerom z wymiany.Do kartek dołączyliśmy list dla naszych koleżanek i kolegów z Kaszowa.
Po powrocie do szkoły również czekała na nas niespodzianka od naszych partnerów wymiany pocztówkowej, która wywołała uśmiech radości na naszej twarzy 🙂
czerwiec 2021
Posumowanie III i IV modułu innowacji EMOCJA w klasie 2 b.
Uczestnicząc w Międzynarodowym Projekcie edukacyjnym EMOCJA klasa 2 b zrealizowała trzeci moduł projektu „Emocja – Moc Słów”. Uczniowie wykonując pierwsze zadanie wysłuchali opowiadania pt.: „Bajka o ciepłym i puchatym” oraz wiersza „Magia słów”, które stanowiły wstęp do rozmowy o słowach, które mają wielką moc, ale mogą również bardzo ranić. Uczniowie dowiedzieli się, że są słowa i czyny mogą „otwierają okna” lub „budować mury”. Zaśpiewaliśmy również na melodię „stary niedźwiedź mocno śpi” piosenkę pt. „Słowa mają wielką moc”. Zajęcia zostały zwieńczone utworzeniem „Worka dobrych słów”. Złe słowa – kolczaste zniszczyliśmy, by nie mieszkały wśród nas. Zainspirowani bajką o „ciepłymi i puchatym” pokolorowaliśmy kolorowankę Quiver i zilustrowaliśmy słowa na zajęciach komputerowych. Jako symbol otwartości na drugiego człowieka kodowaliśmy serca. Przeprowadziliśmy zajęcia „Relaksacja Biały Obłoczek” według programu H. Teml „Relaks w nauczaniu”. Uczniowie bardzo zaangażowali się w ćwiczenia, wsłuchując się w komendy podawane na tle muzyki relaksacyjnej. Na koniec zajęć wykonaliśmy doświadczenie z ryżemJ Zajęcia miały na celu uświadomić dzieciom jak ważna w życiu jest empatia i szacunek wobec siebie i drugiego człowieka. To była wspaniała podróż do Krainy Życzliwości.
Czwarty moduł – EMPATIA również za nami!
Podczas realizacji czwartego modułu uczniowie obejrzeli film “Gdzie kryje się empatia”, nazywali emocje słysząc różne dźwięki i poznali przypowieść „O kolczastych jeżozwierzach”. Wspólnie stworzyli Emocjusza wg instrukcji, odczytywały emocje z mimiki i postawy ciała, trafnie oceniały swoje reakcje i stany emocjonalne tworząc pracę,, Moja Emocja “, próbowały zmierzyć się z własną wewnętrzną prognozą pogody, spojrzały przez empatyczne okulary zastanawiając się jak inni widzą świat, wchodzili „w czyjeś buty” łącząc emocje z wydarzeniem, które je wywołało, stworzyli słoik wdzięczności na rzeczy “oczywiste”. Wzięli również udział w akcji „Przygody Kolorowej Skarpetki” promującej Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Nie zabrakło też kodowania, którego efektem było serce nawiązujące do tego wydarzenia.
Wspaniałe doświadczenia sprawiły, że dzieci kolejny raz uświadomiły sobie jak ważne w życiu są emocje oraz bycie uważnym na sprawy innych.
Zrealizowane zajęcia dały nam wszystkim wiele satysfakcji oraz dużo swobody działania. Pozdrawiamy
maj 2021
Występ przygotowany przez uczniów z klasy 2b.
luty 2021
KODOWANIE W KLASIE 3b
23 lutego uczniowie z klasy 3b pracowali w grupach i przez cały dzień realizowali zadania ukryte na poszczególnych stanowiskach. Zajmowali się kodowaniem: utrwalali części mowy oraz rozkodowali ukryty obrazek . Rozwiązywali też zadania matematyczne ukryte pod QR kodami (rysowali figury geometryczne oraz obliczali obwody tych figur). Największym zainteresowaniem cieszyły się zadania z wykorzystaniem Ozobota.
luty 2021
MATEMATYCZNE QR KODY W KLASIE 3A
Kto powiedział, że matematyka musi być nudna? klasy trzecie rozwiązują zadania za pomocą QR KODÓW. To kody kreskowe, które umożliwiają zapisanie sporej ilości danych. Przy pomocy tabletów dzieci odczytywały zakodowane zadania i obliczały obwody figur geometrycznych.
21 lutego 2021
DZIEŃ JĘZYKA OJCZYSTEGO W KLASIE 1
Uczniowie klasy pierwszej uczcili Dzień Języka Ojczystego, który obchodzony jest 21 lutego. Podczas zajęć pierwszoklasiści doskonalili umiejętność wypowiadania się. W tym zadaniu pomogły im kostki opowieści, które pozwoliły na snucie wielu ciekawych historii. Uczniowie ćwiczyli także umiejętność układania zdań
z wykorzystaniem kolorowych obrazków, które zamieniły się w wesołe zdania. Poważnie brzmiący Dzień Języka Ojczystego przyniósł dzieciom dużo uśmiechu.
luty 2021
ZIMA W KLASIE 2A i 3B
Klasa 2a i 3b w pełni korzystała z pięknej zimowej aury. Udało się wspólnymi siłami ulepić bałwana, a także wykonać zimowe prace plastyczno-techniczne.
luty 2021
LAPBOOKOWA NAUKA W KLASIE 1
Uczniowie klasy pierwszej w drugim semestrze kontynuują realizację innowacji pedagogicznej „Lapbookowa nauka. Cztery pory roku”.
Wykonując lapbooki o tematyce zimowej, pierwszoklasiści powtórzyli między innymi zasady bezpiecznych zabaw zimowych, przypomnieli sobie w jaki sposób należy dokarmiać ptaki oraz jak ubierać się zimą, aby nie zachorować.
luty 2021
REALIZACJA PROJEKTU „JAK POROZUMIEWAJĄ SIĘ ROBOTY?” W KLASIE 3B
Uczniowie szukali odpowiedzi na pytanie, kiedy ludzie zaczęli programować? Oglądali filmy edukacyjne i słuchali opowiadań dotyczących tematu. W części praktycznej w grupach budowali robota z papieru oraz uczyli się „programować” swój dzień. Uczniowie wspólnie stwierdzili, że programowanie to wcale nie taka prosta sprawa.
luty 2021
KODOWANIE W KLASIE 1
Uczniowie klasy pierwszej zarówno podczas zajęć edukacyjnych, jak i zajęć rozwijających doskonalą umiejętność kodowania z elementami programowania. Ulubioną formą zajęć pierwszoklasistów jest praca z tabletami. W ostatnim czasie dużo radości przyniosło poznanie aplikacji umożliwiającej odczytywanie kodów QR. Dzięki aplikacji uczniowie doskonalili umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz dodawania i odejmowania. Zadania z kodowania doskonale rozwijają także logiczne myślenie oraz umiejętność współpracy.
17 lutego 2021
DZIEŃ KOTA W KLASIE 1
17 lutego w klasie pierwszej królowały koty. Uczniowie opowiadali o swoich kotach, przypomnieli sobie kocich bohaterów bajek, wykonali pracę plastyczną oraz rozwiązywali na tabletach kocie łamigłówki. Dzięki słuchaniu z uwagą i postępowaniu zgodnie z kodem pierwszoklasiści zakodowali na macie portret kota.
DZIEŃ KOTA W KLASIE 2a
W klasie 2a z okazji Dnia Kota dzieci realizowały liczne zadania, których bohaterem był kot. Uczniowie min. kodowali portret kota, rozwiązywali zadania na tablicy interaktywnej oraz wykonywali prace plastyczne.
DZIEŃ KOTA W KLASIE 3a
17 lutego dzieci z klasy 3a obchodziły Dzień Kota. Z tej okazji ucharakteryzowały sobie kocie twarze, poznały kocie zwyczaje i wykonały pracę plastyczną metodą cieniowania.
luty 2021
WALENTYNKI W KLASIE 2A
luty 2021
KARNAWAŁOWY TURNIEJ SZACHOWY W KLASIE 3B
W klasie 3b odbył się pierwszy klasowy turniej szachowy. Dzieci mogły sprawdzić swoje umiejętności i wykorzystać wiedzę, którą zdobywały przez 1,5 roku w ramach projektu „Edukacja przez szachy szkole” oraz innowacji „Mistrzowie szachownicy”. Po raz pierwszy rozgrywały turniej korzystając z zegarów szachowych.
Pierwszy klasowy turniej wygrał Tymoteusz Paszek. Kolejne miejsca zajęli: Artem Konfederatenko, Gabriela Ryba oraz Jadwiga Zarębska. Uczniowie Ci otrzymali dyplomy i drobne upominki, natomiast pozostali uczestnicy otrzymali dyplomy za udział w turnieju. Najważniejsza była jednak dobra zabawa i gra według zasad fair play. Szachy to w końcu gra królewska, która znakomicie kształtuje charakter.
luty 2021
KARNAWAŁ W KLASACH 1-3
Wszystkim klasom 1-3 udało się zorganizować klasowe baliki karnawałowe ???? Panie zorganizowały liczne atrakcje: zabawy, konkurencje, a dzieci z pomocą rodziców przygotowały ciekawe i kolorowe stroje karnawałowe. Wszyscy bawili się wspaniale.
Klasie 1, również w czasie lekcji języka angielskiego towarzyszyła karnawałowa atmosfera!
luty 2021
KONCERT WALENTYNKOWY
styczeń 2021
KLASA 2b W MIĘDZYNARODOWYM PROJEKCIE EDUKACYJNYM „EMOCJA”
Uczniowie klasy 2b SP nr 60 w Poznaniu w ramach realizacji zadań II Modułu „Wyobraźnia” jako pierwsze zadanie umieścili na tablicy w klasie plakat informujący o tym wydarzeniu. Następnie wysłuchali opowiadania o żółtym baloniku. Ocenili postępowanie bohaterów i zaproponowali własne zakończenia opowiadania. Dzieci zaprojektowały swój balonik marzeń i odkodowywały karty pracy. Klasa obejrzała film „Czarownica na miotle”, który w sposób humorystyczny ukazał jak ważna jest wyobraźnia oraz cenne wartości dla człowieka. Po obejrzeniu filmu uczniowie wykonali mapę myśli dotyczącą wyobraźni oraz narysowali, kogo by zabrali ze sobą na miotle. Dużo radości dało uczniom wykonanie kolorowych balonów, które ożywały za pomocą aplikacji Quiver. W klasie został zorganizowany konkurs pt. „Portret Wyobraźni”. Wyobraźnię również pobudzali opisując co jest w zaczarowanym pudełku. Nie zabrakło też zabaw ruchowych, jaki relaksacji przy dźwiękach muzyki oraz masażykach. Po zajęciach uczniowie zgodnie stwierdzi, że wyobraźnia jest nieograniczona.
grudzień 2020
KLASA 2b-„KARTKI Z IKIERKAMI EMOCJI”
W pierwszym tygodniu grudnia uczniowie klasy 2 b w ramach projektu edukacyjnego „Każdy z nas jest inny, równy i wyjątkowy” wzięli udział w wymianie „Kartek z iskierkami emocji”. Celem projektu jest sprawienie radości u osób, do których kartki świąteczne zostały wysłane, uwolnienie kreatywności i pomysłowości podczas wykonywania pracy, a także nawiązanie współpracy z uczniami z innej placówki oświatowej na terenie Polski. Naszym partnerem w wymianie kartek zostali uczniowie klasy 2 wraz z wychowawczynią p. Dorotą Szostak ze Szkoły Podstawowej nr 1w Kaszowie.
Do nas też już dotarła paczka z kartkami od naszych rówieśników. Radość nasza była ogromna! Czasami tak niewiele trzeba, aby komuś sprawić radość!
grudzień 2020
MIKOŁAJKI ONLINE
Klasa 3a nie poddała się i mimo przeciwności spędziła razem mikołajkowy dzień online. Dzieci obdarowały się uśmiechem i przebrały z tej okazji na czerwono.
listopad 2020
PROJEKT EKOLOGICZNY Z FAJNIAKAMI w 3b
cz. 4 „Ekozakątek, eksperymenty z powietrzem” .
Ostatnia część ekoprojektu skupiała się na kwestiach związanych z segregowaniem śmieci oraz analizowaniem jak długo rozkładają się śmieci w środowisku. Uczniowie zgodnie stwierdzili, że śmiecenie to poważny problem.
Na zajęciach online dzieci sprawdzały, czy powietrze istnieje- próbowały nadmuchać balon w butelce. Okazało się, iż jest to trudne, właśnie dlatego, że w butelce znajduje się powietrze! Uczniowie sprawdzali też działanie samodzielnie robionych fajniakowych „dmuchajek”. Okazało się, że choć powietrza nie widać to można je wprawić w ruch. Na koniec dzieci wysłuchały fragmentu opowiadania pt. „Ekozakątek” i narysowały z czym kojarzy im się powietrze.
listopad 2020
PROJEKT EKOLOGICZNY Z FAJNIAKAMI w 3b
cz. 3 „Oszczędzaj kropelkę eksperymenty z wodą” .
Tym razem głównym tematem zajęć była woda. Najpierw uczniowie wysłuchali opowiadania pt. „Oszczędzaj kropelkę” i wymieniali się pomysłami: jak można oszczędzać wodę. Dzieci oglądały również kilka eksperymentów, które pozwoliły im poznać i zrozumieć właściwości wody. Jeden z eksperymentów- „Magiczny woreczek” udało się przeprowadzić w czasie lekcji online. Chętni uczniowie w domu wykonali eksperyment „Woda w słoiku” i przedstawił wnioski z obserwacji. Na koniec uczniowie uczniowie rysowali to, z czym kojarzy im się woda.
listopad 2020
PROJEKT EKOLOGICZNY Z FAJNIAKAMI w 3b
cz. 2 „Zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa- ogień” .
Tematem drugich zajęć był ogień. Uczniowie oglądali i omawiali eksperymenty związane z ogniem, a także wysłuchali fragmentu książki o przygodach Fajniaków. Niestety pogoda (brak słońca) i konieczność zdalnego nauczania popsuły plany związane z wykonaniem eksperymentu na szkolnym boisku. Przebieg eksperymentu dzieci oglądały podczas zajęć online, ale postarają się go wykonać pod opieką nauczyciela, kiedy wrócą do szkoły. Na koniec uczniowie wykonali prace plastyczne i narysowali to, co kojarzy im się z ogniem.
listopad 2020
WYSTĘP Z OKAZJI DNIA NIEPODLEGŁOŚCI
Uczniowie z klas młodszych z okazji Narodowego Święta Niepodległości wspólnie przygotowali występ upamiętniający ten szczególny dzień.
listopad 2020
OBCHODY DNIA NEPODLEGŁOŚCI W KLASIE 2a
listopad 2020
OBCHODY DNIA NEPODLEGŁOŚCI W KLASIE 2b
listopad 2020
KSIĄŻKA KUCHARSKA
Uczniowie z klasy 3b przy okazji omawiania tematów związanych z jesiennymi pracami na polach i w ogrodach, rozmawiali na temat sposobów konserwowania żywności. Dzieci uczyły się również jak prawidłowo napisać przepis. Zdobytą wiedzę wykorzystały do napisania przepisów ulubionych dań. Każdy uczeń zaprojektował okładkę swojej książki kucharskiej, w której znalazły się wszystkie klasowe przepisy na pyszne dania.
listopad 2020
ZABAWY Z MATEMATYKĄ W KLASIE 2B
Działania na macie do kodowania z przekroczeniem progu dziesiątkowego oraz przy pomocy aplikacji MATH DUEL rachunku pamięciowego ze zdrową rywalizacją.
listopad 2020
PROJEKT EKOLOGICZNY Z FAJNIAKAMI w 3b
cz. 1 „Kochajcie zieleń- eksperymenty z ziemią”
Klasa 3b po raz trzeci przyłączyła się do akcji przygotowanej przez sieć sklepów Biedronka. Tym razem poznajemy przygody Fajniaków, którzy pomagają nam zrozumieć tajemnice przyrody. Będziemy realizować zadania związane z czterema żywiołami. W części pierwszej realizowaliśmy tematy związane z ziemią: wykonywaliśmy i oglądaliśmy eksperymenty, czytaliśmy opowiadanie „Kochajcie zieleń” i omawialiśmy jego treść, dzieci w domu będą się starały wykonać eksperyment pod tajemniczą nazwą: „Ukorzenione jajko”.
Prace plastyczne:
Eksperyment WULKAN:
listopad 2020
POWTÓRKA Z LEKTURY Z OZOBOTEM
Uczniowie z klasy 2b z pomocą OZOBOTA sprawdzali znajomość lektury „Brzydkie kaczątko”.
listopad 2020
KONKURS FOTOGRAFICZNY „MÓJ PUPIL”
W październiku został rozstrzygnięty konkurs fotograficzny „Mój pupil”. Konkurs skierowany był do dzieci z grupy „O” oraz uczniów klas 1-3. Przedmiotem fotografii byli nasi ulubieńcy. Były to zdjęcia psów, kotów i innych zwierząt domowych. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za wspólną zabawę. Dzięki wam mogliśmy poznać ulubieńców waszych rodzin. Jak stwierdziła komisja konkursowa wybór najlepszych zdjęć był bardzo trudny. Po burzliwych naradach jury wyłoniło trójkę zwycięzców:
I miejsce zajęła Hanna Klimczak kl. 2 a
II miejsce zajął Krzysztof Jernas kl.1
III miejsce zajął Jakub Burkieciak kl. 3 a.
Pozostałe prace uczestników otrzymały wyróżnienie. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie, a zwycięzcom serdecznie gratulujemy.
październik 2020
OGÓLNOPOLSKI KONKURS PRZEDMIOTOWY „LEON”
22 i 23 października uczniowie z klas 1-3 wzięli udział w Ogólnopolskim Konkursie Leon. Celem ogólnopolskiego testu zintegrowanych sprawności było sprawdzenie umiejętności polonistycznych, przyrodniczych oraz matematycznych. Z niecierpliwością czekamy na wyniki konkursu.
październik 2020
KLASA 2b W MIĘDZYNARODOWYM PROJEKCIE EDUKACYJNYM „EMOCJA”
W ramach udziału w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym- „Emocja” klasa 2 b zrealizowała moduł I – Kreatywność. Na początku realizacji projektu w naszej klasie zostały powieszone na gazetce plakaty informujące o udziale w projekcie Emocja. Urządziliśmy kącik emocji, gdzie słoik złości i radości ma za zadanie pomóc w radzeniu sobie z naszymi emocjami, a słoik spokoju zrelaksować nas. W Dniu Kropki uczniowie obejrzeli film o Vashti, oraz podjęli rozmowę na temat własnych mocnych stron. Rozmawialiśmy o talentach i o tym, że każdy z nas jest wyjątkowy, a nasza wyobraźnie nie zna granic. Dzieci zaprojektowały własną kropkę, która za pomocą aplikacji Quiver „ożyła” oraz wykonały swoje portrety. Bawiliśmy się przy piosence „Biedroneczki są w kropeczki”. Ćwiczyliśmy również uważność, rozkodowaliśmy kartę pacy, której hasłem był skrót: PJM – polski język migowy. Z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych rozmawialiśmy na temat niepełnosprawności i empatii. Razem z „Migu Mig” – dzieci nauczyły się jak zamigać: dzień dobry, do widzenia, proszę, dziękuję, przepraszam. Na termometrze uczuć uczniowie zaznaczyli stan swoich emocji przed i po przeprowadzonych zajęciach. W ramach projektu dzieci wykazały duże zainteresowanie tematem oraz dużą dozą kreatywności.
październik 2020
JESIEŃ W KLASIE 3B
Uczniowie z klasy 3b w czasie zajęć obserwują i omawiają zmiany zachodzące jesienią w przyrodzie, a także poznają wiersze o tematyce jesienniej. Wiersz „Jesień u fryzjera” zainspirował dzieci do zaprojektowania z liści fryzur dla jesieni. Uczniowie poznali też sposoby konserwowania żywności.
październik 2020
KLASA 3A W PROJEKCIE FUNDACJI UNIWERSYTET DZIECI
Uczniowie klasy 3A odkrywają tajemnice programowania! Podczas lekcji klasa poznaje podstawy programowania – od kodowania analogowego, poprzez wykorzystanie komputera i programu Scratch. Dzięki temu uczniowie będą trenować logiczne myślenie, precyzyjne prezentowanie myśli i dobrą organizację pracy. Nauczą się również pracować zespołowo i działać metodą projektową.
październik 2020
JESIEŃ W KLASIE 2A
październik 2020
PODSUMOWANIE: WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK
Bardzo cieszymy się z powrotu do szkoły! Od początku roku szkolnego w klasach 1-3 bardzo dużo się dzieje. Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu: KLIK
październik 2020
„LAPBOOKOWA NAUKA” W KLASIE 1
(INNOWACJA PEDAGOGICZNA)
Tworzenie lapbooków to atrakcyjna metoda dydaktyczna i wspaniała zabawa. Przekonują się o tym dzieci z klasy 1, które w ramach innowacji pedagogicznej tworzą ciekawe, kolorowe lapbooki.
październik 2020
WYNIKI SZKOLNEGO KONKURSU DLA KLAS I-III „DRZEWO TALENTÓW”
I miejsce: Lena Dąbska kl. II B
Hanna Klimczak kl. II A
II miejsce: Nina Szulc kl. II A
Maja Waśkowicz kl. II B
III miejsce: Maksymilian Brzozowski kl. II A
Klara Kocińska kl. III A
Wyróżnienie: Karolina Kaszubiak kl. I
Maja Grzybowska kl. II A
Laureatom gratulujemy !!!
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie.
październik 2020
MAGICZNE KOLOROWANKI W 3B
W czasie lekcji mamy możliwość korzystania z tabletów. Dzięki temu zajęcia plastyczne potrafią być magiczne ???? Możemy np. wykonywać kolorowanki z wykorzystaniem aplikacji Quiver. To świetna zabawa.
wrzesień-październik 2020
KODOWANIE I PROGRAMOWANIE
Uczniowie z klas 1-3 systematycznie wykonują zadania z elementami kodowania i programowania. Zdobywając i utrwalając wiedzę korzystają z maty do kodowania oraz tabletów.
październik 2020
UPRAWA OWSA W KLASIE 1
Dzieci z klasy 1 w ramach edukacji przyrodniczej zasiały owies. Zadanie sprawiło dzieciom dużo radości,
a oczekiwanie na efekty wymagało cierpliwości ????
wrzesień 2020
JESIEŃ W KLASIE 2B
Jesienne prace plastyczne i piosenki pojawiły się w naszych klasach. Dzieci z klasy 2b wykonały piękne naszyjniki z jarzębiny.
wrzesień 2020
OŚ SYMETRII
Dzieci z klasy 2b w kreatywny i twórczy sposób uczuły się i utrwalały wiedzę na temat osi symetrii. Wykonywały prace plastyczne i kodowały na dywanie symetryczne wzory.
28 września- 10 października 2020
WYZWANIE „CAŁA POLSKA PROGRAMUJE”
Klasy 1-3 podjęły wyzwanie i od 28 września do 9 października będą aktywnie uczestniczyć w wydarzeniu „Cała Polska Programuje”. Podczas trwania wydarzenia nauczyciele wraz ze swoimi uczniami realizować będą przygotowane specjalnie na tę okoliczność zadania.
25 września 2020
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW
Uczniowie klas 1-3 przyłączyli się do obchodów Europejskiego Dnia Języków. Każda klasa na otrzymanym kartonie tworzyła przedstawicieli wylosowanych wcześniej narodowości. Tematyka związana z Europejskim Dniem Języków pojawiała się w czasie realizacji różnych edukacji.
17-30 września 2020
AKCJA „SPRZĄTANIE ŚWIATA”
Po raz kolejny klasy 1-3 włączyły się w akcję „Sprzątanie świata”. Uczniowie z zaangażowaniem porządkowali teren wokół szkoły i boisk.
15 września 2020
DZIEŃ KROPKI
Dzień kropki to co raz bardziej popularne święto kreatywności, odwagi i zabawy. Po raz kolejny uczniowie z klas 1-3 przypominali sobie historię Vashti. Vashti to bohaterka książeczki pod tytułem “The Dot” czyli “Kropka”. Dziewczynka dzięki malutkiej kropce i wspaniałej, mądrej nauczycielce plastyki uwierzyła w swoje możliwości. W tym dniu dzieci wykonywały min. prace plastyczne, a ich głównym elementem była kropka. Rozmawiały też na temat swoich talentów.